Egy könyvmoly naplója

A Könyvtár Krónikája

A Könyvtár Krónikája

A könyvtár kapui tárva

2014. augusztus 12. - barkó

Üdvözlök mindenkit ezen a blogon.

  Először szeretnék egy-két szót a motivációmról megejteni. Úgy veszem észre, hogy a mai világban meglehetősen a háttérben marad az olvasás, ami szerintem egy kifejezetten hátrányos dolog. Egy jó könyv szerintem minden olyan élvezetet képes megadni, mint egy akciófilm, legyen szó akciódús filmről, vígjátékról, vagy éppen horrorról. Nem szeretném a fehér szakállú idős professzort játszani, de ettől függetlenül elég olvasottnak tartom magam, viszont a környezetemben folyamatosan azzal szemebsülök a fiatalok részéről, hogy a könyvolvasás fölösleges. Nekem rengeteget meséltek amíg kisebb voltam, és rá is szoktattak, hogy olvassak, ezért az utóbbi tizenkét évben nem igazán fordult elő, hogy ne lett volna éppen könyv nálam naponta. Általában a nyarat is így töltöm: elhelyezkedem kényelmesen és sorban olvasom ki a könyveket. A könyveknek rengeteg pozitívuma van, sokat segít a kommunikációs készségek fejlődésében, írás és olvasás egyértelműen könnyebb ha az ember olvasott, amellett szerintem az idősebb osztályban egyértelműen könnyebb témát találni, ha van az embernek tapasztalata. Nem tudományos regényeket kell olvasni (bár a régi sci-fi történetek például nem éppen csak az élvezetről szólnak), de egyszerűen bármit, ami élvezetet nyújt. Természetesen nem szabad erőszakot tenni magunkon és a természetünkön. Én csak annyit mondom, hogy nagyon élvezem a magam részéről az olvasást, és szeretnék másoknak is lehetőséget nyújtani a megfelelő művek megtalálásában.
  A stílusom elég eklektikus, ezért úgy gondolom, hogy a legtöbb témában tudok segíteni az embereknek,h a könyvet kellene ajánlani. Elég sok régi és új könyvet szereztem be mostanság, és ezekről is hamarosan lehet olvasni a beszámolóimat.
  Azért pont blogot indítottam, mert az eredeti angol kifejezés a napló megfelelőjének számított az internetes környezetben, és ez tulajdonképpen az is lesz: egy jókora olvasónapló. Illetve egy blog szerkesztéséhez nem szükséges semmiféle hozzáértés.
  Ezennel szeretnék mindenkinek jó szórakozást kívánni, és remélem, hogy sikerül ez a tesztem. Ha bárkinek bármilyen problémája van, kérem ossza meg velem.

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvtarikronika.blog.hu/api/trackback/id/tr46598755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása