Egy könyvmoly naplója

A Könyvtár Krónikája

A Könyvtár Krónikája

Ember vagyok!

2015. január 11. - barkó

 Bocsánatot kérek, mert ember vagyok! Bocsánatot kérek mert ember vagyok, és mint ilyen korlátolt, hiú, és felelőtlen. Az utóbbi időre nincsen mit mondanom. Az első két hét hiányzásom még "so-so" érthető volt, ez viszont már nem. Először lebetegedtem, aztán a gép romlott el, de hamar megjavították. Az egyetlen magyarázatom azon kívül, hogy elszoktam ettől, az, hogy lusta vagyok. És ember.
 Viszont most szépen lassan megpróbálok ide visszaszokni. Először is azok a könyvek, amiket ígértem a jövőben elemezve lesznek, és az újabbak, amikhez hozzájutottam szintén - időközben a Felesküdöttek saga utolsó (pillanatnyilag utolsó) kötetét is megszereztem, elolvastam, illetve a Róma harcosa sorozat ötödik részéhez megszereztem még a negyediket is. Ezeket és még másokat elemezni fogok megint. És még egyszer mondom, mert mást nem tehetek: bocsánat.

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvtarikronika.blog.hu/api/trackback/id/tr357061547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barkó 2015.10.20. 20:46:56

Megint hülye voltam. Visszaszerzem a látogatóimat!
süti beállítások módosítása