Egy könyvmoly naplója

A Könyvtár Krónikája

A Könyvtár Krónikája

Két oldal között #2

2014. augusztus 18. - barkó

  Kiolvastam az Észak farkasait, és még azelőtt a másik két könyvet. Kicsit azért csalódott vagyok. Mármint, hogy négy nap alatt megint kifogytam. kellemetlen dolog, mert most tényleg megfeneklettem, hogy mit is olvassak. Valamikor áprilisban és májusban a Felesküdöttek-sagát olvastam ki, utána a kedvenc sorozatomat, az Óriások csatáját, majd az összes SW könyvet, végül ezt a hármat, és most megszorultam.
  Ha valakinek van valamilyen ötlete, csak rajta, jelezze. Ha nem akkor valószínűleg olyanokat fogok olvasni, mint a Harry Potter, azt legalább két éve nem olvastam el. Legalább van valami, amit mindenki ismer. Akkor egyenlőre ennyi, amíg találok magamnak valamit. Továbbra is álljatok készen, mert a most, illetve a közelmúltban olvasott könyvek elemzéseit folyamatosan pakolom majd föl.
  Ja, és ha minden igaz, akkor hamarosan megszerzem az egyik kedvenc sorozatom utolsó részét, Robert Low fentebb említett sagáját. Az utolsó rész, a Sárkányhajó elolvasása után pedig megejtem mind a négy elemzését. Szóval csak sok sikert mindenkinek, és:
Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvtarikronika.blog.hu/api/trackback/id/tr646614043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása