Egy könyvmoly naplója

A Könyvtár Krónikája

A Könyvtár Krónikája

Star Wars

2015. október 20. - barkó

 Mi is a legjobb példája az emberei kreativitásnak? Hát, összességében a Star Wars nem annyira. Elég sablonos, annyira azért nem is király a története. Valószínűleg azért imádom annyira - mert hardcore eredeti-trilógia fan vagyok - mert fiatalon láttam, és úgy beépült az életembe. Ez meg is magyarázza azt, hogy miért is utálom annyira az új trilógiát. Egyszer össze is fogom gyűjteni.
 A Star Wars mindenesetre nagyot alakított, és bár a filmek könyvesítése elég ratyira sikeredett, mára már könyvek tucatjait - ha nem százait - lehet ebben a témában olvasni. A magam részéről elég nagy gyűjtő vagyok, és általában a képregény-könyveket (és a képregényeket) leszámítva összeszedem őket, akár kánon, akár nem, akár elfogadott, akár feketén van megírva. A magam részéről bele is kontárkodtam az írásba, de az sajnos már eltűnt arról az adatbázisról, ahová lementettem. Vagy szerencsére.
 Az utóbbi leárazás során én is megálltam egy hírlevélen (most épp nem a könyvesboltból szereztem be őket), és gyorsan meg is rendeltem néhányat, ami elég ígéretesnek tűnt. nem tudom, hogy ebből mi lesz, az ilyenekkel mindig vigyázni kell. Azok a tervek, amik szerint ezt vagy azt a könyvet elemzem most felborulnak, részben azért, mert lassan egy éve nem írtam ide, részben pedig azért, mert már nem is igazán emlékszem rájuk.
 Most a Trónok harcát olvasom - harmadszorra - szóval ha végigolvastam, akkor arról írok elemzéseket. Többet is, mert komoly teóriáim vannak. Remélem, hogy ez néhány kommentelőt fog jelenteni, vagy legalább megint fellendíti a látogatást. jelenleg a harmadik könyv első harmadában vagyok, szóval egy két héten belül akár végezhetek is ezekkel a könyvekkel, addig szépen lassan elkezdem az első rész elemzését/értékelését írni. utána pedig első olvasatra jön az a pár könyv, amiket most hirtelen megvettem, és a futár már ki is szállított. Amikor ezt a bejegyzést írom, még midig hidegek!
Michael A. Stackpole - Én, a jedi - fogalmam sincs, hogy mit várjak tőle
Sean Stewart - Yoda, Sötét találkozó - egy másik könyvben említették meg
Joe Schreiber - Halálosztag - Olvastam már más Schreiber knöyvet, szintén SW... érdekes élmény lesz
James Luceno:
1.) Sötét nagyúr
2.) A megtévesztés leple
3.) Darth Plagueis
Az elsőt olvastam könyvtárból, a többi pedig Luceno... Szóval biztosan megérte megvenni őket!

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvtarikronika.blog.hu/api/trackback/id/tr458007735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása